Podczas uroczystej gali 9 maja 2019 r. w hotelu Hilton w Warszawie spotkały się najlepsze marki konsumenckie i biznesowe w Polsce. Wśród laureatów XIII edycji projektu Superbrands Polska znalazł się ponownie Jan Niezbędny, który rokrocznie jest doceniany przez konsumentów i jury konkursowe.
Superbrands to największe w Polsce badanie skuteczności i wizerunku marek, które jest przeprowadzane w 80 krajach na całym świecie już od ćwierćwiecza. Elitarne grono zwycięzców plebiscytu jest wyłaniane przez konsumentów wspieranych głosem ekspertów. Próba badawcza obejmuje 10 tys. respondentów, a ocenie poddanych zostaje 2 tysiące marek w 100 kategoriach. Tegoroczna statuetka Superbrands dla Jana Niezbędnego dołącza do czterech innych przyznanych mu w tym projekcie.
– Odbieranie nagrody Superbrands to już niemal tradycja, ale co roku cieszymy się nią równie mocno i czujemy ogromną satysfakcję, że Polacy niezmiennie ufają naszej marce. Takie sukcesy dodają nam skrzydeł i motywują do jeszcze intensywniejszej pracy nad kreacją i doskonaleniem naszych produktów. Chcemy pozostać ulubioną marką Polaków i nadal skutecznie pomagać im w wykonywaniu codziennych obowiązków – mówi Bartłomiej Szakiewicz, marketing manager w firmie Sarantis Polska, właściciela marki Jan Niezbędny.
W konkursie przyznawana jest również nagroda honorowa dla wybitnej osobowości ze świata polityki lub show-biznesu, dlatego w tym roku przedstawiciele 30 marek świętowali sukces razem z Pawłem Pawlikowskim, reżyserem Oskarowej „Idy” oraz twórcą „Zimnej wojny”, nagrodzonej Złotą Palmą w Cannes. Historie sukcesu laureatów znalazły się w tegorocznym wydaniu Albumu Superbrands, który ma stanowić inspirację dla marek chcących podnosić swoją pozycję na rynku.
– Sympatia konsumentów jest dla nas najważniejsza, ale jesteśmy szczęśliwi, że docenili nas również znakomici specjaliści w dziedzinie marketingu i brandingu oraz że poprzez naszą historię możemy pomagać innym markom wykorzystywać swój potencjał – dodaje Bartłomiej Szakiewicz.
Pasmo triumfów dowodzi, że strategia dostarczania klientom innowacyjnych i funkcjonalnych rozwiązań oraz poszerzania oferty o kolejne nowości w oparciu o potrzeby użytkowników spełnia swoje zadanie, a motto „Żyj wygodniej!” idealnie oddaje misję marki na rynku, niezmiennie zapewniając jej pozycję niekwestionowanego lidera segmentu.
Link do strony artykułu: https://uww.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/nagroda-superbrands-dla-jana-niezbednego